(foto: Twitter)
Pogledajte koliko je vredan sponzorski prostor na dresovima svih klubova Premijer lige.
U Premijer ligi vrti se daleko najviše televizijskog novca, a klubovi iz ove lige su u poređenju sa svojim konkurentima klasa za sebe i u tzv. komercijalnim prihodima, što se najviše odražava kroz sponzorstva na klupskim dresovima.
Ona su podeljena u tri kategorije – zarada od proizvođača dresova, zarada od sponzorskog logotipa na prednjoj strani dresa i zarada od logotipa na rukavu dresa.
Mančester Junajted možda nije najuspešniji na terenu, ali je zato obično na vrhu u raznim poslovnim kategorijama. Crveni đavoli će u sezoni 2024/25. od svog dresa zaraditi čak 170 miliona evra, od čega će 90 miliona dati proizvođač Adidas, 60 miliona glavni sponzor Snapdragon, a 20 miliona sponzor na rukavu "DXC".
Mančester Siti od svog dresa zarađuje 150 miliona evra, a na trećem mestu je Liverpul, čiji dres "vredi" 137 miliona evra.
Na dnu je novajlijaU Premijer ligi vrti se daleko najviše televizijskog novca, a klubovi iz ove lige su u poređenju sa svojim konkurentima klasa za sebe i u tzv. komercijalnim prihodima, što se najviše odražava kroz sponzorstva na klupskim dresovima.
Ona su podeljena u tri kategorije – zarada od proizvođača dresova, zarada od sponzorskog logotipa na prednjoj strani dresa i zarada od logotipa na rukavu dresa.
Mančester junajted možda nije najuspešniji na terenu, ali je zato obično na vrhu u raznim poslovnim kategorijama. Crveni đavoli će u sezoni 2024/25. od svog dresa zaraditi čak 170 miliona evra, od čega će 90 miliona dati proizvođač Adidas, 60 miliona glavni sponzor Snapdragon, a 20 miliona sponzor na rukavu DXC.
Mančester siti od svog dresa zarađuje 150 miliona evra, a na trećem mestu je Liverpul, čiji dres „vredi“ 137 miliona evra.
Na dnu je novajlija Ipsvič, koji dobija milion evra od svog sportskog opremljivača, četiri miliona evra plaća poznati pevač Ed Širan, koji je i glavni sponzor kluba na dresu, a još milion daje sponzor na rukavu. Ukupno, Ipsvič zarađuje 6 miliona evra.