(foto: Zvanični FB/TW/IG kluba/saveza)
Nedavno objavljena video-reklama iz "marketinške kuhinje" najvećeg kluba Dalmacije izazvao šok i nije za mlađe od 18 godina.
Sve za profit, sve za više novca u kasi! Hajduk iz Splita igra istorijsku sezonu u hrvatskom šampionatu. Prvi je na tabeli posle pola prvenstva, nikada nije bio bliži titulu u poslednjih 18 godina koliko je uzastopno prvak Dinamo Zagreb. Splićani su stvorili atmosferu oko kluba po sistemu "sad ili nikad" kada je osvajanje prvog mesta u pitanju. Tribine stadiona Poljud bile su krcate, prodat je rekordan broj pretplatnih ulaznica, novac više nije problem u klubu iz Dalmacije.
Međutim, da bi dodatno zaradili, ljudi koji se bave marketingom Hajduka, smislili su način na koji to i da urade. Naime, snimili su zanimljiv video, tačnije reklamu, gde promovišu za sve navijače gel za tuširanje i dezodorans za obeležjem Hajduka iz Splita!
Odmah na početku videa je napisano upozorenje, nije za mlađe od 18, a maneken je bio centarfor, Makedonac Aleksandar Trajkovski.