Lautaro Martinez proslavlja pogodak sa navijačima u polufinalu protiv Milana. (foto: Getty Images)
"Neroazuri" su dobili sponzorsku ponudu da za veliki novac na dres stave naziv sajta za odrasle.
Milanski
Inter čitave sezone na dresu nema sponzora. Ipak, sada su dobili unosnu ponudu da promene tu praksu i to samo za jedan meč. Prema navodima portala "SportsBible", predsednik sajta koji radi po principu "onlyfans" modela i pretplatnicima nudi erotski sadržaj,
Majk Ford, nudi ogroman novac da se naziv njegovog domena nađe na plavo-crnom dresu Intera.
"Mi u 'My.Club' smo za probijanje novih vertikala. Kao što igrači Intera provlače svoje lopte u uski prostor, šesnaesterac i onda pogode, mi želimo da radimo isto. Želimo da sponzorišemo Inter dok pokorava Evropu. Mi im možemo pomoći u njihovoj izloženosti i interakciji i konačno, autentičnoj komunikaciji sa navijačima. Voleli bismo da Lautaro Martinez podeli eksluzivni snimak za 'My.Club' nakon finala Lige šampiona sa Mančester sitijem", rekao je Ford.
Potencijalnim dogovorom, jedini preostali predstavnik Italije u borbi za trofej Lige šampiona bi ispisano ime veb adrese za odrasle nosio do 2028-2029 sezone.
Podsetimo, Inter je ove sezone bez sponzora na dresu zbog prekida saradnje sa kontroverznim sajtom za bitkoin valutu "Digitalbits", a navijači su i više nego zadovoljni ovakvim jednostavnijim dresom.
Plavi deo Milana dugi niz godina karakterisao je natpis italijanskog proizvođača pneumatika, Pirelija, od 1995 do 2021.